2015. július 13., hétfő

Összeházasodtunk!

Hol is lehet kezdeni egy olyan eseményt, ami eddigi életünk legfontosabb napja?
Esetleg a készülődésnél... :)

Talán furcsa vagy hihetetlen, de az időhiányt leszámítva, minden simán ment :)
A fodrásznál tökéletes lett a hajkoronám, amit a videós az elejétől a végéig fázisokban megörökített.
Györgyi (a fodrász :) tehetsége, a töménytelen mennyiségű hajlakk és csatt, valamint az általam megálmodott hajköltemény együttes ereje megtette a hatását, mert csodaszép lett, amit a potom pénzen vett csatos rózsák egészítettek ki. Szerettem volna, ha nem csak hátulról, hanem elölről is látszik benne valami különlegesség, így esett a fonatra a választás - és imádtam is!

Az otthoni készülődés is zökkenőmentesen ment. Zuhanyzás, kontaktlencse, majd a sminkemet Ildó tökéletesen tette fel, után zsupsz bele a hatalmas abroncsos ruhába. (najó, azért nem zsupsz.... kellett hozzá anya és Mimi, egy jó nagy hely meg némi egyensúlyozási készség) Végezetül a csillogó fülbevalók, a megszokott szívecskés nyakláncom és persze a cipők - indulhattunk is a fotózásra.
Vagyis még nem, hiszen Gézunak is el kellett készülnie. (elég gyorsan készen is lett - csodálkoztam is). Mikor - a most már férjem -  elkészült és konstatáltuk, hogy eszméletlen csinosak vagyunk és tökéletesen megy a szettje az enyémhez, indultunk konvojban a fotózásra (elől a fotósok, utána mi, utánunk a videós).

A fotózásról majd szeretnék külön is írni, amikor majd meglesznek a profi fotók. (tudom az nem most lesz, de akkor sokkal jobban illusztrálható) Összességében nagyon élveztük és a fotós gárda is nagyon profi volt, nem is választhattunk volna jobbat. Itt is nagyon köszönöm Nekik!! Néhány képet már láttunk is és eszméletlen profi munka! :) /úgyhogy ha kiváló fotóst akartok, csak ajánlani tudjuk minden alkalomra: Herman Petit és Rokolya Zsoltot/

Nem szeretném elfelejteni megemlíteni a videóst, mivel a készülődés legelejétől a végéig rendelkezésünkre állt, minden fázist felvéve (hajam elkészítése, smink készítése, mindkettőnk készülődése, fotózás, ceremónia és a mulatás végéig). Kíváncsian várjuk mind a fotók, mind a videó végeredményét!! Ezúton köszönjük Ürményi Robinak!

Photo by Anyu :)
A ceremónia előtt elfogott az az egészséges izgatottság, amiről mindenki beszélt. Bár már a fodrásznál elkezdtem érezni, de a bevonulás előtt erősödött fel leginkább. Mikor megérkeztünk és ott volt a helyszínen a sok rokon, barát, ismerős elfogott a kellemes érzés, hogy mindenki miattunk van itt és csakis miattunk :)
Mikor meghallottam a bevonuló zenénket (amit én választottam, mert akárhányszor meghallgattam eddig, olyan gyönyörű, hogy elérzékenyültem - A dal) rögtön tudtam, hogy minden csodaszép lesz - és az is volt. Az anyakönyvvezetőnk is nagyon aranyos volt, úgyhogy minden a legnagyobb rendben ment. 
Bevallom őszintén, mikor ott ültünk a szigeten és az anyakönyvvezető beszélt és mondtuk ki az Igeneket, akkor arra a pillanatra el is felejtettem, hogy sokan vagyunk és mindenki minket néz. Számomra csak Mi léteztünk és szerintem ez így is van jól :)

Unokatesóm, Bori tökéletesen leírta a Nagy Napunk eseményeit összefoglalva, úgyhogy aki szeretné, az elolvashatja a blogjában ITT.

A mi szemszögünkből a vacsora nagyon gyorsan lement (nem is nagyon ettünk), inkább próbáltunk minden asztalhoz kicsit odamenni. A nyitótánc egy picit (a részemről) lámpalázas volt, mivel nem is tudok táncolni (de megoldottuk:), majd elmentem átöltözni a sokkal kellemesebb rövid, piros ruhámba (ami nagyon jó érzés volt:).
A buli része örülök, hogy lazább volt, volt vonatozás is, aztán torta (ami nagyon finom volt!:) meg Mr&Mrs párismereti játék. (amin szerintem remekeltünk)

Volt kirakva rólunk 52 db kép, aminek a hátulján és a borítékján volt egy dátum, hogy mikor kell őket postára adni egy kis üzenettel, hogy 1 éven keresztül minden héten visszakapjunk egyet-egyet.
Remélem sokan nem feledkeznek meg róla! Nagyon várjuk! :)

Összességében a leges-legjobb napunk volt, csodaszép emlékekkel és köszönöm mindenkinek aki hozzájárult és azzá tette (és külön Miminek is, aki végig mellettem volt!:) 

Ízelítő a fotózásból:
Photo by Herman Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése